THE END!!


Jahapp, där tog det roliga slut. Vi gav upp i budgivningen, den drog iväg, inte så mycket men tillräckligt för att båda D och jag skulle få kalla fötter. Nu kanns det både som en lättnad och besvikelse. Men jag kan säga att lite för många saker kändes för osäkra för att köpa just nu... jag menar det finns ju inte ens nån garanti för att vår lägenhet blir såld! Jaja det kommer flera!
Det första jag tänkte var att Ja! nu behöver jag inte ha köpstopp längre, men sen kom jag på migsjälv. Det måste bli ändring hur som.... Om jag ska vara ärlig så gick jag förbi en skoaffär i går och konstigt nog kom jag hem med ännu ett par nya stövlar, jag vet inte hur det gick till..... Ser ni problemet??? Fan man är ju inte riktigt frisk. Och inte nog med det så kom jackorna jag beställt från Nelly igår, ville behålla båda men det blev bara en, tog mig sjävl i örat tillslut. Den svarta blev det!
Nee nu ska jag bli en liten ängel och spara inför framtiden ( så gott det går)

Kommentarer
Postat av: Mary J

Åhh det tror du själv på gumselumsen min??? Visst är du en ängel, det säger jag inget om, men du är en ängel med 2 dollarsedlar till vingar ;o))

Va synd med huset, verkligen... Men det går fler tåg! Hoppas Dannepöjken börjar krya på sig så att man får komma o hälsa på med M på lördag!

Bamsekramar från mig

2008-10-22 @ 18:49:02
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0