Strålande dag!

Hörrni, vilket underbart väder vi haft i dag! Jag hade sovmorgon och sedan möte med ett produktionsbolag på Söder så det blev en skön promenad från T-banan i höstsolen. Mötet gick superbra, det bästa på länge så det kändes riktigt nice.
I dag har jag även lunchat med min Ex. kollega Cissi som är världens skönaste tjej. Det var kul å ses igen.

Nu till allvaret.  I kväll tar jag upp träningen igen... det gick så bra för ett antal veckor sedan, då körde jag 3-4 ggr i veckan och det kändes super, men sen kom jag in i en svacka och därefter var jag ju ute och reste så det blev liksom aldrig av... Nu ska jag komma igång igen med hjälp av Miss T.
I kväll blir det ett Core Puls pass som tydligen ska vara riktigt bra... Vanligtvis kör jag ju Box eller Body Combat... Hoppas man får sig en riktig genomkörare. Jag kan säga att det behövs, speciellt nu när man inte röker och äter smågodis hela tiden i stället ( ush för mig, men jag har tillåtit mig att äta smågodis första veckan som rökfri, men sen blir det morotsstavar i stället).


Appropå sluta röka. Gjorde en riktig tabbe igår. Plåstrena som jag använder är ju 24 timmars plåster, men problemet är ( detta vet jag från tidigare erfarenhet) att man ( eller jag) Inte kan sova med dessa. Man drömmer helt sjuka drömmar/ mardrömmar, ni vet sådana som man kommer ihåg och som ger en gåshud hela dagen. När man tänker efter så varför ska man sova med dom, det är ju inte så att man sitter och röker på natten heller!!!

I kväll är min Babe hos tatueraren och gör färdigt sin enorma tattoo, ska se om man kan smyga till sig en bild sen så ni får se...

Nu ska vi fika tårta för Lasse som fyllt år ( på jobbet).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0