Skönhetsutmaning!


♥ Mina vänner! Här kommer en skönhetsutmaning till er. Sköna Helena, Mary J och Malin förväntar jag mig ska göra denna.Sillen skaffa blogg!!! ♥

Rengöring: Dior Cleansing Milk och MD formulations cleanser

Ansiktsvatten: Dior soothing toner

Skrubb: MD formulations Face & Body scrub
Mask: Make up Store Moisture Mask
Ögonmakeup remover: Har provat det mesta, är egentligen inte nöjd med någon, men just nu använder jag Nivea

Dagkräm: Biotherm, Helena Rubenstein, eller helt enkelt en blå Niveaburk

Nattkräm: Samma som ovan
Ögonkräm: Använder nästan aldrig men äger en Garnier Nutritions


Primer ansikte: ID bare minerals - Bare vitamins skin Rev- Er upper, helt underbar
Primer ögon: Använder inte
Foundation traditionell: Biotherm Sense comfort Aquaradiance
Foundation mineral: ID såklart
Färgad dagkräm: Nej gillar inte men äger en från apoteket som jag försökte mig på i somras
Concealer: Mabyline - Dream mousse concealer
Löst puder: Icke sa nicke, don't like
Fast puder: Inte denna heller


Rouge fast:
ID bare minerals
Rouge kräm: Max factor - creme blush
Highlighter/all-over puder: Make up Store - Creme highliter
Bronzer: Loréal - Mineral Bronzer


Mascara:
Min nya Diorshow Ionic, love it, annars Helena Rubenstein feline blacks
Mascara vattenfast: Max factors på sommaren bara, när jag ska bada å så
Eyeliner/kajal penna: Make up stores champagnefärgade på insidan av underfransarna så man ser pigg ut
Eyeliner flytande/gel/kräm: Äger en från Nivea som bara åker fram vid speciella tillfällen eller när jag orkar
Ögonbrynsprodukt: Har köpt ett kit från Face Stockholm men det händer inte så ofta att det åker på kan jag säga
Ögonskugga fast: Ögonskugga är inte riktigt min grej, fast jag vet nog bara inte hur man gör
Ögonskugga lös: Samma som ovan
Läppenna: Lite för mycket 80-tal för mig
Läppstift: Har ett ljusrosa Lancome som jag gillar, men jag är inte mycket för läppstift...
Läppbalsam: Försvarets hudsalva
Läppglans:. Dior Kiss när jag vill vara extra fin och "Sparkling" annars älskar jag Clarins Instant light Lip perfector
"Plumper":  Försökte en gång när Mary J var med och det gick som det gick, svullnade upp som en fiskmun, ont gjorde det


Handkräm:
Clarins, eller Sephoras just nu
Nagellack: O.P.I eller Mavala.... älskar båda
Baslack: Scratch Nails som jag använt i hundra år, tar ju aldig slut
Topplack: Mavalas Quick Dry
Vårdande nagelprodukt: O.P.I nagelolja i handväskan, så bra med en tub som man bara penslar på.
"Allround" produkt: Estée Lauders Body Preformance - Smoothing Manicure/Pedicure treatement, grymt bra
Body Lotion: Biotherm - Intensive body treatement with Apricot Oil

Doft dag: Marc Jacobs "Daisy"
Doft kväll: DolceGabbana "The One"


Kommentarer
Postat av: Kim

Sv: guud är det så pass till och med, gud va roligt.. jag har en kompis som bor i barcelona som jag hoppas kunna åka och hälsa på, men det får nog vänta till våren

2008-10-15 @ 14:29:17
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Helena

Oh my GOD, vilken lista.. Allvarligt, jag vet inte ens om jag använder hälften av allt det där.. Ha ha! Då har jag något att syssla med ikväll då, kanske.. ;-)

2008-10-15 @ 16:12:05
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Kim

åh, det värmer att du tycker det. jätteroligt :) du är alltid välkommen ;) säg till om du skulle vilja att jag skrev om ngt speciellt i skönhetsväg.

2008-10-15 @ 19:12:48
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Maria

Ohhhh MY GOD! Jag håller med Helena, SKIIIIT vad pryttlar du har, haha, jag har inte ens en 10´n del av det där här hemma tippar jag på..men visst, när tid ges ska jag ta mig an utmaningen, självklart!

Puss

2008-10-15 @ 20:45:29
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0