Nu fimpar jag!!



Nu mina vänner har hon rökt sin sista cigg!! När vi kom iland i Sverige efter vår resa kände jag att det var nog!!
Hur mycket styr cigaretterna ens liv när man skriker åt sin älskling att stanna bilen varrannan timme för att man måste ta en cigg... Inte för att äta, inte för att dricka och inte för att gå på toa, utan för att dra i sig lite kemikalier.
Nu har jag inte rökt sen i lördags kväll och det känns hur bra som hellst. Numera kör jag plåster och smågodis ( ett tag i alla fall). Måste erkänna att jag blev otroligt peppad av min bästis Sillen som hållt sig i 13 dagar nu, då vill ju jag åxå =)
Dessutom så skulle sköna Helena fimpa när hon kom hem hon med, då kan ju inte jag vara den som är den.
Näe, nu får det vara slut en gång för alla, å gott luktar man åxå!


Kommentarer
Postat av: Helena

Braaa!! Du är så duktig! Har inte köpt några sen de vi sprang en mil i Barcelona för att få tag i.. He he.. Hur funkar det med plåster? Puss!

2008-10-13 @ 13:54:17
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Maria

Fan vad duktig du är!!! Imponerad, jag ska följa dina fotspår gumman! Promise, jag håller fullständigt me dig, jädrans skitcancerpinnar, finns ju fan inget possitivt med dom överhuvudtaget. Nu vart jag peppad som tusan, TACK!

2008-10-13 @ 14:04:40
URL: http://nyttliv.blogs.se
Postat av: Sillen

Hej gumsen!

Jag har hittat hit nu=) Du är grym!! Och jag håller med, plåstrena är rena miraklet!!! Man småäter ingenting, jag har inte gått upp ett gram på 2 veckor, tvärtom....=)

Så roligt att inspirera till bra saker! Fortsätt kämpa gums, I´m so proud!!!Luv ya!

2008-10-13 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0