Morning Sunshine!


God morgon peoples!
Sitter och slölyssnar på Pink's nya skiva. Den är riktigt skön faktiskt. Gillar henne, hon kör sitt eget race, cool brud!
Annars var det minus två grader när man gick till jobbet i morse. Har ju en mördarbacke hos mig, som jag måste gå ner för  när jag ska till bussen. Bad idea att ha högklackade svinhala stövlar på sig. Höll på att slå ihjäl mig 15 gånger och inte hjälpte det att jag var stel som en pinne på grund av den sjukaste träningsverken jag haft på lääääänge!
Anyways händer inte så mycket just nu, man jobbar, tränar, går hem, äter middag å så är det typ dax å sova- sen börjar det om igen!
I morgon ska jag hem till Bror och barnen i alla fall! Det blir supermysigt, fast det innebär även att jag måste avboka Bollywood dansen, jäkla skit. Aja som vanligt, vad är en bal på slottet!
Nee nu ska jag kontakta Queen's management!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul å höra att någon håller med mig :-D Ha det gott du

2008-10-29 @ 15:21:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0