I kväll är det fest!

Ska bara slappna av och ha superkul tänkte jag. Jag har nämligen en tendens att stressa upp mig något sjukt och springa omkring som en virrig höna. I stället för att ha kul så brukar jag stressa över alla andra, har dom fått dricka, har dom fått glas, är musiken för hög, undra om någon är hungrig osv. I kväll ska jag släppa allt. Lite korv me bröd ska dom få vid midnatt. Snacksen ska stå framme så jag slipper fylla på, och dricka får dom ta själva ( förutom mina tjejor såklart som jag ska göra världens godaste Mojitos till ). Hur svårt kan det va å knäcka en öl liksom!!
Nu har vi varit och handlat allt i alla fall ( sen när kostar en kruka Mynta 30 spänn!!!!), men jag glömde Limen.... ska ändå ner till Centrum å fika med Mäddys och Mollys mammor ♥, så då kan jag köpa Lime, och strumpbyxor till min fiina klänning!

Kanske inte gör sig så bra på bild men den är superfin på =)

Wish me luck i kväll då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0