Om ni inte visste så...

  • Suger jag på att blogga just nu, men verkar befinna mig i en konstant dimma...
  • Gick jag upp från sängen runt åttatiden igår ( på kvällen alltså, efter att ha fått pizza på sängen av min underbara prins) tog ett långt bad, svidade om till klänning igen, spacklade på ordentligt och gick på fest igen!
  • Kom jag hem runt 02.30 med en stupfull D på armen, själv relativt nykter och fortfarande relativt bakis
  • Skrattade jag rätt mycket åt D som lät som Marge Simpson igår =)
  • Gick jag upp för en timme sedan (08.30) och har redan hunnit skrubba hela mitt kök med Vim, sätta på en diskmaskin, plocka undan i kök och vardagsrum.
  • Har jag redan hunnit leta upp veckans ranson av top model, lipstick Jungle, Samanta Who'
  • Skäms jag för att säga att jag även kollar på nya Bevvan, 90210
  • Är det Fars dag i dag om min ska få trisslotter
  • Ska jag och D snart på Dubbeldejt till frukost
  • Svamlar jag rätt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0