Mornin!

Oj oj oj vilken kväll jag hade igår, superskoj och riktigt överförfriskade kollegor som försökte sno Porslinsgrisar och diverse föremål från dekoreringen på Gondolen. Gick väl sådär kan man säga, men kul var det i alla fall. Jag som var den enda som i princip var nykter vred mig av skratt. Vissa blir så himla roliga och fyndiga på fyllan, själv behöver jag inte ens va på lyset:

(mintkyssar)
Hahah, herregud vad man hittar på, men jag härmade faktiskt Christer Lindarw =)
I dag har jag sjukt mycket att göra på jobbet, vilket jag faktiskt trivs med, men det betyder att jag nu måste rappa på och jobba lite så jag kan gå hem nån gång. Lovat darlingen att skjutsa in han på Julbord i kväll (igen), sen tänkte jag bädda ner mig och titta på veckans ranson av tv-serier.
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0