Uppdatering!

Har inte vart världens bästa bloggerska de senaste dagarna, men jag har mina anledningar..... Har haft fullt upp och inte orkat helt enkelt, men nu till en uppdatering på läget i alla fall!
I fredags lagade jag middag till familjen, mitt ibland byggdam och snickaren som stod vid mina fötter och la nya socklar, haha. Det var lite kaos ett tag och jag höll på att få ett psykbryt, men D lyckades tillslut lugna ner mig och allt gick som smort! Myra verkar gilla D som bara den och Vilda har kommit in i trotsåldern men man bara älskar dom för mycket!
I lördags åkte jag och D på julklappsjakt till Nacka Forum, åter igen... Halleluja för Nacka Forum, spelar liksom ingen roll hur mycket folk det är där, det blir ändå inte trångt. När vi kom hem blev det städning och pyssling, jag sydde min tomtemors dress och sen var det fest som gällde!
Ok, trots en massa avbokningar och diverse olyckor så blev det en helt Galen fest (och jag som trodde vi skulle ha en lugn myskväll)!
En viss vänstervriden person skulle diskutera jämställdhet, feminism, nazism och diverse andra politiska debatter med alla på fester, problemet var bara att ingen ville diskutera politik, utan bara festa och ha kul. Denna person flippade då och kallade oss andra för okunniga våp, bland många andra saker och kvällen spårade totalt. Hur som var allt kul fram tills denna dygnraka Donna vinglade iväg från festen och satte sig i bilen och körde iväg!! Till saken hör att hon har en tvåårig dotter hemma som väntar... FY FAAN SÄGER JAG BARA! så gör man inte! Jag ringde polisen för att anmäla rattfylla men dom kunde inget göra, tyvärr. Donnan är hemma välbehållen, och så vitt jag vet körde hon inte ihjäl någon, men jag vill alrig mer vara med om en sån sak igen. Donnan du kommer inte på fest hos mig igen, och det fanns en anledning varför jag slutade parta med dig för flera år sedan, och nu kom jag ihåg den!!!


Anyways, spenderades söndagen mest i sängen där jag uppdaterade tv-serie statusen!
På kvällen kom Sköna Helena med Molly och J och käka middag och vi fick gosa en massa med Mollsan, världens goaste unge!

I dag är det måndag igen, och som tur är inte så långt kvar till Jul, behöver så vara ledig! 
Nu ska jag ha kurs med män som kommit hit från England, spännande......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0