Mirakel...

Ok, ett mirakel har skett, kranleverantören har gått i konken och krängt iväg allt de har.... Innebörd: Vi fick visningsexet för en symbolisk summa och när jag kom hem så väntade en vacker syn. Helt otroligt, bara för några timmar sedan satt jag och hade ONT i magen över hur veckan skulle arta sig (jajajaja I-landsproblem jag vet) och nu har jag en kran i köket, tänk vilken vändning livet kan ta =) Anyways röris kommer förhoppningsvis och kopplar på vattnet igen i morgon och då är det bara å gasa..... Tjohoooo!

(Inte riktigt my choise of fossit, men vem orkar ge sig in i den diskussionen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW köket kommer ju bli alldeles kanon ju-läckert. Ja men en kran MÅSTE man ju ha ;-) Nu är jag människa igen och det är så skönt att kunna röra sig igen.



Nu ska jag ta det lugnt och titta lite på tv. Hur mår du tjejen? KRAM

2008-12-08 @ 19:22:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh, grattis till dej! Ha ha! :-)

2008-12-08 @ 21:27:59
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0