Kent och tågpass!

Fick idag min Kentbox, så himla nice och vilka vackra skivomslag sen. Jag är ju lite av en icke troende ikon-fantast så jag fastnade riktigt mycket för bilderna. Jag ska sitta och myslyssna hela helgen!

Nyss satt jag i samtal med Interrail. Vi fick nämligen en inbjudan att fira Nyår i Budapest och det ville vi ju självklart utforska mer. Hade D bara flygit så hade vi inte tvekat en sekund men så är det inte så jag skulle kolla upp tågbiljetter. Det visar sig att det kostar närmare 9 000 kronor för oss båda med 5 byten på 24 timmar. Hmmm kanske får tänka om där!

Nu ska jag snart fika tårta för alla som fyllt år denna veckan, inklusive jag såklart, därefter bär det av mot Sös där jag ska hälsa underbara S och ge henne en stor bamsekram!

sist men inte minst håller jag tummarna för att röris ska komma idag!

Kommentarer
Postat av: Mary

Hmm, jaa där ser man... Låter ju som ett härligt erbjudande. Verkar som om vi kanske blir 2 färre här nere då...?

2008-12-11 @ 19:15:21
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Malin

Mäh...vi rå? Trodde det var bokat men jag förstår ju såklart om ni åker till BP, det är säkert grymt härligt. :)

2008-12-11 @ 19:49:38
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja må hon leva ja må hon leva, tjejen du är värd allt gott och TACK för att du bryr dig, kramar

2008-12-12 @ 17:24:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0