Julklapp...

i dag är jag så glad, min högsta önskan till jul har gått i uppfyllelse. Min älskade Sara får komma hem till Jul och det känns så himla skönt. Henne ska jag ge all min kärlek i jul för det är ju trots det julen handlar om, att ge kärlek och  värme till sina medmänniskor och inte att tävla i vem som kan konsumera mest, det borde jag veta! Å tack Sara som påminner mig om att värdet av vänskap inte kan mätas i pengar, du är en klok vän. Jag har sagt det förut, men om det fanns fler som du skulle världen vara så mycket vackrare! I♥U

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh glad för din skull tjejen. Tack,vad söt du är. Ha det så bra du också. Nu ska jag sova bort min förkylning och hjälpa mamma. STOR KRAM till dig

2008-12-23 @ 13:32:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0