host host...

I dag är jag svag, har legat och hostat hela natten och det känns som om hela bröstet ska sprängas. Är på jobbet i alla fall! Engelsmännen är ju här och ska fortsätta lära oss en massa om system. Dessutom är det ju Finger Eleven på klubben i kväll, och det kan man ju inte missa när man har biljetter och allt. Ska bli så kul, så jag får helt enkelt ta mig i kragen, dricka varmt, käka halstabletter och i värsta fall förtränga att jag är sjuk! Dessutom sitter en av sveriges (englands?) Största långfilmsregissör och väntar på att få musik licenserad till sin (sin frus?) nästa långfilm, så jag kan ju inte bara strunta i det och lägga mig i sjuksängen heller! Här ska det gasas på i 180 ända fram till Jul! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Men NINA! Du måste ta hand om dig, glöm inte det mitt i allt..! :-) Åh, menar du han som gjorde t ex Änglagård..?

2008-12-16 @ 10:40:03
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch,hur mår du nu då? Inte alls kul att känna sig så risig...

2008-12-17 @ 16:48:41
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0