Helgen

Guud vilket tråkigt bloggliv jag har just nu, det är bara uppdateringar hela tiden känns det som, inget spännande alls.
Hur som hellst så var lördagen ganska lugn, jag hann med en fika på Ben & Jerrys med Miss T

Yum Yum säger jag bara....
På kvällen blev det som sagt en tripp till Årsta där Molly och Helena väntade. Det blev Thaimat (på spansk afton haha), en massa sangria och skvaller! Tyvärr fick jag ju migrän efter halva kvällen så jag var nog inte den roligaste tomten i stan att hänga med! Men mysigt va det i alla fall!

I dag har vi shoppat loss som dårar jag och min älskling, julklappar och mat främst, och jag som trodde jag var klar. Icke. Nu har jag mamma kvar !
Nu har vi precis kommit hem från Nicke och Miss T där vi käkat middag och lirat Rock band!
Kan säga att jag hade 99% på en låt!
Jag sjöng alltså, och satan va kul det var!
Det gör jag gärna om... Nu ska jag slå in mera paket, Puh!

PS. Stor blöt puss till Sara, tjohooo för att du mår bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0