Älskade vän Sara!


Först och främst tack för de underbara blommorna, de var så mycket mer än du hade behövt, men jag blev otroligt glad!
Jag vill att du ska veta att jag tycker att du är den modigaste och starkate personen jag känner och att få hålla om dig en stund som igår är den bästa födelsdagspresenten jag kunde önskat mig i år!
Jag tänker på dig hela tiden och hoppas att du ska bli bra snart så vi kan gå loss, bamseklubben väntar ju på oss!
Finns här gumman dag som natt och hoppas vi ses snart!
Jag♥Dig

Kommentarer
Postat av: sara

Men Nina då, du fyllde ju år. klart du ska ha blommor =).

Tack så hemskt mycket för de fina orden. Det var jättejobbigt att du behövde se mig så där. Men jag är tacksam för att du fanns där(sorry om jag kramade sönder din hand). Tack för alla fina saker du hade med dig, kände mig som ett barn på julafton sen på kvällen. Och du, tack än en gång. Mats tyckte jättesynd om dig..

Tycker om dig vännen, du har ett så stort hjärta. Jag hoppas det blir kul på in fest imorgon.

KRAM

2008-12-12 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0