Mandelmjöl - min nya bästis

Mandelmjöl asså, helt fantastiskt... nu när jag försöker loosa lite kilon så drar jag ner på kolhydrater och socker och använder då min nya bästis mandelmjöl till allt... så himla mumsigt...
Till morgonmackan:
En dl mandelmjöl
Ett ägg
25g smält smör
en nypa salt
Vispar ihop allt, brer ut på en liten tallrick och drar på full effekt på mickron i två minuter.
Voala supergod morgonmacka... nyttig som fan :)
Eller till frullebullarna som jag bakade häromdagen.... all about mandelmjöl och sesamfröm... lite ägg och kokosfett och en klick creme fraiche... yum yum...
Påsen ovan finns på Lidl för 20 pix men skynda, dom tar slut snabbt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0