Tappa Hår!

Jag tappar hår utav bara fanskapet, tussar som faller av varje gång jag tvättar håret, borstar håret eller bara drar fingrarna igenom det. Det är lite läskigt faktiskt. Jag läser att det är naturligt när man ammar/slutar amma och att ofta kommer det 3-4 månader efter förlossning, vilket är ungefär nu, men herregud vad jag tappar hår. Gillar det inte alls. Känns som att jag bara på en vecka minskat hårmängd med hälften!
I dag var jag i alla fall och köpte upp mig på mitt favoritschampoo från frissören... har snålat in på det sen jag blev mammaledig men nu skiter jag i pengarna. Ett bra shampoo och en bra inpackning investerar jag i, det är det minsta jag kan göra för min försvinnande kalufs! Mina favorier är definitivt Biolage från Matrix... loves it!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0