Jag gör vad jag vill!

Lite förtydligande i varför jag kör Cambridge och är besatt av att gå ner i vikt nu.... förutom att jag väger mer än dagen jag kom hem från BB, att jag aldrig varit såhär stor förut, att inga kläder passar, att knäna gör ont och att fötterna värker på natten när jag går upp för att mata min lillkille.....
Har fått lite skumma kommentarer här på bloggen.... som att en vilt främmande människa blir ledsen när hon ser andra tjejor göra såhär med sig själva och när jag går in på hennes blogg är hon 22 och bantar själv med nutrilett! Hmmm....
Skit samma, jag ger blanka fan i vad alla tycker och tänker, jag gör detta för mig själv för att jag ska må bra och för att jag är less på att gnälla om min kropp och inte göra något åt det. Jag gör det för att jag inte längre ammar och min lillkille inte längre är beroende av mig så då kan jag! Jag gör detta för att jag vill känna mig snygg i jeans och en topp utan att se ut som en jäkla muffin!!! Passar det inte folket därute så behöver ni inte läsa eller fråga hur det går eller bry er över huvud taget. Däremot tas pepp tacksamt emot och jag läser gärna tips och råd och positiva kommentarer.... mer sånt tack!

Så nu till mina mål....
14kg är det som skall bort... men jag ska inte stirra mig blind på vågen. Det största målet är att i höst kunna ha en drömklänning på min sons dop och känna mig snygg som få. Belöningen?! Jo jag ska valsa in på Levi's store och köpa mig ett par Levis Curve Jeans som passar och som inte ger mig Muffin-top runt midjan!




Muffin-top, nej tack!!! Enough!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

WORD!!!!

14 kg nu kör vi!!!!!!!! På måndag ska vi börja ta tag i maten igen efter att slarvat i 2-3 veckor!

2011-07-14 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0