Helgen....

var underbar på alla sätt och vis... Hade min fina Mary J här på långvisit, massor med sol, bad och mys! Sanna och finaste bebis Nina var över på ost och vinkväll, ja Sanna i alla fall... bebis Nina körde nog mest boobmilk!
Bröllop med Underbara Tina & Wayne på skansen och söndag med familjehäng hela långa dagen.

Om jag däremot skall vara helt ärlig så var nog det bästa på hela helgen att jag för första gången på fyra månader fick sova en hel natt, i en egen säng... Gästrummet var sval, skönt och tyst och Danne tog natten... Jag satte i öronproppar och sov i ett kör från tolv till halv sju... därefter slumrade jag till tjugo över nio... då kickade samvetet igång och jag kröp ner hos mina mysgubbar som delade säng..... Shit vad underskattat det är att få sova lite... trots skitsäng som sett sina bästa dar och en kropp som värkte så var det helt underbart!
Ser fram emot att få göra om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0