En fas kanske...

I dag har vi varit och köpt en hoppgunga till lillen... jag fick för mig att han skulle gilla den... vad vet jag!!
Killen har nämligen fått fnatt... han klarar inte av leksaker, babygym, babymobiler, nappen, bitringar, you name it... Han tycker det är skitkul och är jättenöjd så länge han har det i munnen eller ser det men så fort det försvinner ur sikte eller han inte får tag på det så gallskriker han! Panikskriker. Störttjurar. Ja blir helt tokig helt enkelt... det kan handla om att han själv tar ut nappen och håller den i sin hand men inte fattar det... han blir helt förstörd....
Fick jättefina marackas från Jabadabadoo häromdagen av sin lilla kusin... tyvär fick han inte in dom i munnen och det skapade kaos...
Jag kan inte lämna honom i fem minuter i babygymet eller babysittern för då störttjurar han helt säkert efter en liten stund... Så frustrerad lillen! Orkar inte gå och bära på honom hela dagarna ( han vill vara med hela tiden) så jag hoppas som f-n att hoppgungan funkar, annars blir det jobbigt.... Tyvärr är den lite för stor men jag ska nog komma på nåt sätt att göra den skön! Jag hoppas verkligen detta är en liten fas som går över SNART, för jag tappar förståndet...

Oh, glömde jag att nämna att det är andra dagen på Cambridgekuren och att magen kurrar och att jag hungrar ihjäl snart... inte hjälper det tålamodet direkt... skitsamma, jag ska i alla fall bli Skinni-Ninni!!! Foshure!!!

Nöjd Kille?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0