Canadian treats...

I dag fick vi ett paket från min long lost friend Corinna från Canada. En massa mums, böcker till Kieran och Supersnygga örhängen till mig från Stella dot, som Corinna är representant för... Jag har inte hört av henne på många år och det fick mig att tänka tillbaks på en massa minnen. Corinna och jag bodde ihop någongång i början av 2000-talet... i över ett år och vi hade så mycket skoj ihop....

Massor med spännande saker i paketet

Superfina örhängen från Stella dot

Kieran lär sig engelska i god tid!

Jag och Corinna förmodligen sommaren 2000...

I dag är Corinna tillbaks i Winkler, Winnipeg, Manitoba Canada och är gift med två barn, Caden & Ava... och lever vad jag förmodar är ett kyrkligt ( läs sekt ) liv. Hoppas hon är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0