4 dagen med Cambridge avklarad!!!

img_8481 (MMS)

4 dagen med Cambridge avklarad!!! Vilken prövning... En unge som sitter fastklistrad som ett frimärke, en total datakatastrof i form av en krach, ett hus i kaos pga renovering och ommålning vilket i sin tur innebär en trött man som jobbar från morgon till kväll, vilken jag dessutom lagar mat till... Snyft, jag som lagar så god mat och det doftar ljuvligt... Men skam den som ger sig, jag fortsätter på mina shakes och soppor och trot eller ej så är det minus 3kg på vågen!! Om inte det är pepp så vet jag inte vad!!!! Nu kör vi... Tio dagar kvar sen fas två! Pepp Me!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sannis

Du är SÅ duktig vännen!!!! Hejja hejja!!!!

2011-07-15 @ 09:47:29
Postat av: tince

Pepp Pepp Pepp till dig!! Kramar

2011-07-18 @ 08:18:13
Postat av: Mary J

DU ÄR GRYM Gumman, du fixar det här!!!! Håll ut, du har igen det sen! KRAM

2011-07-18 @ 10:41:03
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0