Halvvägs och tillbaks...?!!

Man ska aldrig säga aldrig och allt det dära.... Bara för att jag igår satt och briljerade med hur glad jag var över att ha slutat spy ( i ca 4 dagar ) så började dan med en riktigt snuskig pizzaläggning på jobbtoan innan ytterkläderna åkt av.... puh, vilken jäkla pers... och inte mådde jag bättre sen heller... Åkte på en kundlunch och stoppa i mig så mycket pannkakor som jag bara orka, för vem vet vad man får behålla och inte.... Nu ligger jag i soffan hemma och jäser och halvjobbar, fortfarande med spyan i halsen....... nja det kanske blir lite bättre med tiden men inte fasiken går det över......nåja, vad är en bal på slottet!

Planerade i alla fall en riktig långpromenad till Tyresö Slott med mor i eftermiddag, men det är så satans kallt ute ju... det var lite härligt när det var sol ute men nu försvann ju den med....
Hur var det nu, skulle man inte gå upp några grader i kroppstemperatur när man blev gravid??? Jag kan säga att jag fryser som en gnu mesta delen av tiden.... e det normalt eller? Hackade tänder i dag nar jag stod å vänta på tvärbanan i blåsten, trots tjock halsduk och fleecetröja under sinnpajen!

Måste bara få gnälla lite om killar i dag åxå... älskar mitt hjärta över allt annat, men i bland alltså..... i dag ringde jag för att jag mådde illa och kände mig lite kärlekskrank och skulle bara säga hej... då är snubben skitsur på mig för att jag bett han vända sig på sidan två-tre gånger i natt ( han låg nämligen och snarkade som en skogshuggare hela natten så jag låg klarvaken och led)... och kläcker ur sig att han ska sova i gästrummet i natt för att han inte får en lugn stund av mig!!! Men hallåååååå! Det är väl för fasiken inte jag som ligger och drar stockar hela natten! Lite medkänsla va!!!! Muppet!!!
Men jag älskar han ändå...

Att gå eller att inte gå det är frågan ( på promenix alltså)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0