Borde i dag ha varit måndag??

Det känns så i alla fall. Vaknade i morse efter en helvettes natt av magont, kände mig som sju svåra år men packade ändå träningsväskan för jag lovat kollegorna att gå på Body Pump på lunchen. Kom lagom till Centralen när väskan gick sönder mitt på perrongen, jobbigt läge. Lyckades laga den provisoriskt för att den lagom till Odenplans perrong skulle gå sönder igen, inte där jag lagat den utan på andra sidan. Puh!
På jobbet hamnade jag i heta diskussioner med min sk. Chef, för att jag bestämt att jag inte ska vara hans personliga assisten ( den historian kan vi ta en annan gång). Gick och tränade med sjukt magont för att få bort tankarna på ontet, men det slutatde med jag efter lunch satt och kallsvettades, följt av att jag fick feber och värken blev värre och värre. Fick boka en tid på akuten (tacka fan för att man boka tid i alla fall). Åkte hem, låna bil och åkte till läkaren (höll på att krocka på vägen!!), fick reda på att jag FÖRMODLIGEN, inte säkert, har nån form av cystit (Urinvägsinfektion) och Streptokocker i blåsan (fast det visste jag redan), skreek av smärta när läkaren klämde mig på magen där urinblåsan sitter. Fick Antibiotika och värktabletter och åkte hem 300kr fattigare.
Vet inte, i dag kändes som en typisk måndag för mig.......
Anyhooo slutade kvällen bättre, bakade Red Velvet igen, ska ta med till fredagsfikat, Skypade med Kusse, fick en massa superba tips om NY från en gammal klasskompis och ligger nu i sängen och har precis kollat på första avsnittet S3 av Gossip Girl.... mycket spännande.....
Nu ska jag värma vetekudden och gosa runt den runt min kvidande mage och försöka sussa bort alla tankar! I morgon är det i alla fall fredag och det ska bli sjukt sköööööööööönt!
Puss å Kram!

Väsk-fan från Friis som inte ens klarade av träningskläder, och skorna låg inte ens i utan var på jobbet.... skitkvalitet!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, gumman! Jag hoppas du blir av med ditt magont nu! Jag och Molly skickar massor med pussar till dig.. -Och vad KUL att du äntligen åker till N.Y! Det är världens bästa stad och jag tror du kommer tycka det också. :-) PUSS!

2009-09-18 @ 10:06:59
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0