Öringevägen 41

Här kommer lite bilder i från vårt nya hem. Jag är kär i trädgården, här finns allt från syrener, pioner, jasmin och körsbärsträd till jordgubbar, svartvinbärsbuskar och björnbär.  Hela huset är så välbevarat och fint, men tyvärr ska vi ju blåsa hela stället innan vi flyttar in.


Körsbärsträdet

Framsidan

Framsidan från Ytterdörren

Baksidan

För övrigt har alla tre sovrum på övre plan + badrum och tvättstuga takfönster. Det är hur mysigt som hellst. Bodil som bor där i dag ska ta en dag i sommar och lära mig allt om plantorna som finns och alla tips och knep på hur man sköter dom. Alla som känner mig vet att jag inte har gröna fingrar så gud bevare mig väl! I dag äger jag två plast orkidéer =)
Bodil har verkligen lagt ner sin själ i både hus och trädgård så det blir en hel del att leva upp till!


 


Kommentarer
Postat av: Tinör

Åh vad härligt!! Vill komma å se nu ju!! Krams

2009-05-23 @ 01:36:13
Postat av: Maria

Ja gud så mysigt det lär bli, jag toklängtar!!!! KRAM

2009-05-23 @ 07:51:31
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0