Lördagsgodis!


Puh vilken dag! Har redan hunnit kolla på en film, käka frukost, åkt in till söder och köpt en "Jonne" till D, varit i Sickla och bytt ett linne + köpt ett nytt, städat köket och plockat undan i lägenheten. Sitter nu och väntar på att min underbara brorsdotter Vilda ska komma på besök. Vi ska ha tjejkväll med Grannen Jasmine och hennes dotter Evelina och när barnen förhoppningsvis däckat av utmattning för att dom lekt så mycket ska jag och J dricka vin och kolla på film. Häremellan ska jag cykla ner till Centrum och handla, men först... mellis och dagens första kopp kaffe ( har inte kommit så långt än att jag fått i mig kaffe)
Dagens mellis blir rivna morötter med keso, yum yum, bättre än godis ( egentligen inte, men man måste väl peppa sigsjälv med nåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0