Knäsvag?

Ny dag nya tag! Men igår hände nåt riktigt läskigt. Jag och D skulle gå ut och gå vår vanliga powerwalk.... Jag var sjukt trött efter 2,5 mila cykelturen dan innan och gnällde lite extra om hur mycket jag INTE ville gå ut och gå... gnällde på rätt bra faktiskt, fast bara på skoj, man skippar ju liksom inte dagens aktivitet. När vi kommit ungefär en km så svartna det framför ögonen på mig, jag blev helt skakig och svag i knäna, kallsvettig och fick svindel när jag titta ner i backen... var tvungen till att sätta min på närmsta stubbe och tårarna börja spruta för att det var en så äcklig känsla.... Va så svag och skakig så vi fick vända och gå hem, efter att ha suttit en halvtimme säkert. Skitläskigt var det, har aldrig varit med om något sådant förr. Kände mig även skitdum som hade gnällt så mycket på att jag inte ville ut å gå....för det ville jag ju egentligen....
I dag mår jag i alla fall topp igen och hoppas på att slippa vara med om gårdagens bravad!
Tuudels!!

Kommentarer
Postat av: Maria o Mäddy

Hmm, men take it easy aniväääj gumsen.. lyssna på kroppen..

den säger inte ifrån av ingen anledning alls...

Du kör ju på rätt hårt och så.. ta nån vilodag vettja, kom o häng med mig moohahhahha

Då vilar man, äter gotta o busar me fislisa :)

På söndag är ni mer än välkomna ner på fika o tårta om ni inte redan har planer villsäga...

Och har ni andra planer så tar vi det ena annan helg, tid finns det gott om!

Ha en toppendag gumman!

2009-05-12 @ 10:10:10
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Helena

Hej min kära!

Fasen, vad läskigt det låter.. Håller med Maria, du måste ju vila någon gång också..

Nej, har inte börjat packa än. Det är ju så TRÅKIGT. Flyttar ni samtidigt? Fick ni tillträde tidigare? Fick för mig att ni skulle flytta i sommar.. Fan, vad härligt med en liten tomt! Som man kan sola på, grilla på och.. Ja, jag är lite avis tror jag. ;-) Puss! (När ska vi ses egentligen??)

2009-05-12 @ 12:47:16
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Helena

Aha, då förstår jag!

Jo - vi hörs till helgen! Det vore så kul om vi kunde hitta på något kul.. Puss!

2009-05-12 @ 17:04:27
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0