Grejer, grejer!

I dag kom ett paket från H&M hem i brevlådan, med denna klänning som jag genast klassar som en favorit:


Var åxå på posten och hämtade ut mitt paket med min nya platttång/locktång och grejor från Hawaiian Tropic, samt att jag efter många om och men hittade krämen som jag var ute efter på H&M av alla ställen.


Nu e det lite så att jag kommer hem men nya stuff varje dag, man kommer alltid på något som man vill ha eller behöver, men suck, ibland blir man ju rädd för sitt eget ha-begär... nåväl man lever bara en gång. E det så att den som har mest prylar när den dör, vinner??? Kanske inte!!! Whatever.

Har i alla fall hunnit fika med en god vän som jag inte träffat på flera år... vi käka pecannötpaj med mjukglass i solen och det var hur härligt som hellst!

Nu ska jag röja lite hemma innan Sillen kommer och ser vilken svinstia vi bor i, hehe!

Skön fredag på er!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Tinöör

Ninör you're back!! Love it!! xx

2009-05-17 @ 00:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0