Efterrätt...


Nu har jag käkat middag, Kokosdoftande Thaigryta med kikärtor.... Pilatespasset är avklarat och jag ska unna mig efterrätt, så det så... Lätt, gott och nyttigt:

Stekta äpplen:

Skalade och urkärnade äpplen (Ca ett per portion) Mindre bitar = mer smak!
Lite rapsolja (smör egentligen men det går ju inte)
Lite honung efter smak
Några matskedar havregryn
Kanel efter sman

Stek äpplen tills de fått lite färg, häll sedan ner havre, honung och kanel och låt steka några minuter till på låg värme...
Voala!!!
En underbart god efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Men för f.. Kan du komma hit med piskan och tvinga mig att TRÄNA?? suck

2009-03-10 @ 21:10:10
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0