Detox - Dag 8

Tjudiluuu! I dag är jag riktigt nöjd och stolt över mig själv, första detoxveckan avklarad, inte en kaffekopp, sockerbit, eller nikotinintag på en vecka! Vågen visar minus 2kg och det mina vänner är två hela mjölkpaket... kan ni tänka er, två mjölkpaket på en vecka är inte illa pinkat.... och det slutar inte där... jag luktar gott, känner mig piggare, sover som en stock på nätterna och hyn börjar glänsa.... mu fortsätter kampen en vecka till sedan börjar jag lägga till lite fisk och ägg ( saknar ägg som tusan).

Helgen har varit lugn, skulle gått på bio igår men hamnade i soffan i stället. har nämligen fastnat för serien Californication... hade hört så mycket bra om den av massor med folk så vi skaffade sesong 1 och blev sittandes framför tv'n i flera timmar... skrattade rätt mycket vilket magmusklerna tackade för... Riktigt kul serie.


Annars var vi även på två husvisningar varav det ena huset var riktigt nice... men vad är det för fel på alla mäklare och deras lockpriser. Dom sätter ju ut kåkarna för minst en halv mille under vad de egentligen borde börja på... det leder till att det kommer ungefär 100 familjer på visningarna och alla tror att de har en chans att vinna en budgivning, alla budar hej villt och det slutar med pannkaka.... Jag undrar hur denna husjakt ska sluta egentligen...jag tycker att det börjar lukta radhus i ett par år innan man har råd med "the real thing". Men men vad är en bal på slottet......

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej mitt hjärta! Ja, tänk om det var igår vi hade haft biljetter!

Nu måste vi ses snart, saknar dig! Ska försöka få J att kolla hus med mig idag, wish me luck.. :-) Puss!

2009-03-09 @ 13:26:19
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Tinör

vad duktig du ar gumman, jag ar grymt imponerad av din detox! sjalv klarar jag inte en dag utan kaffe a choklad, jag ar dalig!

2009-03-10 @ 06:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0