Detox - dag 12 och även Fredag!


Fredag i dag och jag känner mig lite trött och hängig... vet inte riktigt vad som hände men luften gick ur mig i dag. I går orkade jag bara halva pilatespasset och jag avbokade passet som jag skulle gå på i dag... bäst att lyssna på kroppen och ta lite vila åxå, inte bara köra järnet..
I helgen tänker jag lägga till ägg och fisk i min kost... jag behöver proteinerna känner jag.... min mage börjar strejka lite.... för mycket grönt. För övrigt kommer jag även att lägga till en kopp kaffe lite då och då, speciellt på helgen, annars älskar jag mina teer så dom kommer jag definitivt att fortsätta med....
Jag ska i dag hem och skissa på min nya kostplan som jag sen ska följa strikt fram till Valborg har jag bestämt... Det blir inte så stor skillnad från vad jag äter i dag men inte lika strikt och proteinfattigt.

Helg är det ju snart och som sagt så ser jag fram emot denna...
I dag hem till bror & Co, I morgon ska jag och Tessan mysa till Mello och på söndag firar jag och min darling 4 år som förlovade ( jag kommer aldrig att bli gift) då ska han bjuda mig på middag och därefter tar jag med honom på Galapremiär... vi har även sagt att vi ska försöka ta oss till simhallen och dra av nån kilometer...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej sweetie! Tack för inbjudan, men jag drar ut och äter med tjejerna tror jag.. Hoppas ni får MYS på sön (grattis också..!) Puss!

2009-03-13 @ 15:20:06
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

du får ha en finfin helg :)

2009-03-14 @ 09:28:31
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: E

HAHAHHA jodå det tror jag allt att du kommer att bli tjejen ;-D Låter mysigt, må så gott. Kramar

2009-03-14 @ 17:10:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0