Vilken lunch...

Först en riktig hälsobomb på Kalori.... Tonfiskgryta med bulgur och en massa sallad!
Efter det blev det en sväng till Urban St. för att kika på min klänning, och tror ni inte den är på rea, eller rättare sagt REA!!!!!.. (sjukt billigt). Det blev den och en till lila underbar skapelse =).... Då var jag ju bara tvunget att ta vägen förbi Gina för att matcha med leggings till mina nya klänningar ( som förövrigt har underbara fäger på sina leggings och strumpbyxor). Det blev ett par marinblå, ett par lila och ett par tjocka ribbade naturvita.... Nu Helena, håller jag i plånboken iför Barca... eller i alla fall till helgens utförsäljningar =) hihi

   ♥ Mat ♥                                                        ♥ Kläder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0