Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad...
Först reglerna: Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
*** Sallad från pizzeria hörnet ( ca 3ggr i veckan)

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
*** Beror på humöret, fast oftast kickar dåliga samvetet in och jag hjälper till även om jag inte orkar

3. Var sitter du helst när du bloggar?
*** I tvättstugan =)

4. Köper du ofta Triss?
*** Tyvärr för ofta, tror alltid att det är min  lyckodag men icke sa nicke...

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Än så länge Grekland, Halkidiki halvön med D, men Budapest var ju åxå helt fantastiskt...

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Hmm, tror att det blir femman, men jag kollar mest på det jag vill på dvd..


Jag utmanar Helena, och eftersom inte så många andra har bloggar ( Malin och Mary är ju redan med) så får jag stanna där tyvärr =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0