Stockholm Film Festival


I dag är första dagen på Stockholms Film Festival och jag ska iväg på lunchen för att ackreditera mig och få mitt "industry pass". Nu kommer tio dagar att präglas av filmer, seminarier cocktails och fester. Detta ingår i mitt jobb alltså Haha!
I dag börjar allt med cocktails på Nordic Light Hotel, där det även är stort party på lördag.... Någon som vill följa med (Typiskt Sillen å dra till Dalarna nu!). En film som jag bara måste se heter Tears for Sale, Juggebuggefilm som jag tror e sjukt kul =)
I går var vi ju och såg Bond rullen, den var bra.... Jag säger som alla andra, jag saknar den klassiska Bond lite, detta var mycket action och inte så mycket charm, men den var ok ändå!


Kommentarer
Postat av: Sillen

Nääeeee, varför just på lördag!!!!!?????

Du vet att jag är född för att gå på sån´a partyn!! Planeringen måste bli bättre min vän =(

Men vi tar igen det i VIP-en nästa helg =)



Kraaaaamisaaar

2008-11-20 @ 11:28:50
Postat av: NIkolina

Aa, men i morgon kan vi planera läänge när vi myslunchar, du jag har lite stuff till dig!

2008-11-20 @ 11:36:47
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0