Snabb Lunchshopping!

Där kom den.... Jag har hållt mig sen den Mörkblå koftan på H&M i slutet på Oktober, men i dag blev det faktiskt en snabb lunchshopping på stan. Först var det Lunch på Kalori och därefter ett snabbt stopp på Chokladfabriken som är ett måste då och då!
Sen in på H&M för att köpa Schampoo & Balsam (Brukar endast använda TIGI i vanliga fall men börjar lessna lite på det och priset), ögonmakeup remover och Torrschampo (kan inte leva utan). Såg ett nytt torrschampo från Proffs så jag tänkte testa. I vanliga fall är det Lee Stafford som gäller!
Hur som hellst så blev det även en lång grå kofta, Ylle-strumpbyxor och en randig T-shirt åxå, som inte var inplanerat! På väg tillbaks till kontoret gick jag ju även förbi Gina Tricot och var självklart tvungen att gå in. Där hittar jag tjocka sammets tights och tjohoo! har velat ha Monki's men dom har varit slut överallt så jag slog till på dessa!
Sådärja! Då har man shoppat upp hela veckans matpengar =) Bra jobbat!


Kommentarer
Postat av: Helena

Mycket fint! Lite måste man väl få shoppa..? :-)

2008-11-17 @ 14:00:51
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Ja det har du helt rätt i, det är faktisiskt helt ok ibland =)

Puss!

2008-11-17 @ 14:04:03
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0