Sill-lunch!

Nåja, nästan i alla fall! Sill-dill kom in till stan och mötte upp mig för en härlig Scones-lunch (Fy fasiken va onyttigt, men ack så gott). Vi hängde i Sofforna på MIO/Waynes på Sveavägen och mös. Skvallrade om jobb och hemmafronten. Utbytte goodiebags - Jag fick krämer från  L'oréal som ska hem och provas flitigt. Riktigt mysigt, det var ett tag sen vi bara satt och hängde med varrandra sådär. Mer av den varan tack!


Snart bär det av mot ett "Work in progress- seminarium" på Grand 1, om filmen "I taket lyser stjärnorna", som ska bli spännande och efter det är det helg för mig gott folk, som vanligt längtar jag hur mycket som hellst! Funderar på att ta en sväng förbi Mamma och Pappa som har lilla Vilda hemma hos sig. Hon är ju så störtskön just nu, snackar så mycket roligt så man kissar på sig. Häromdagen frågade jag henne när hon skulle komma å hälsa på mig, och svaret blev kaxigt: Men Ninni!!! Jag vet väl inte hur man bokar en tid heller, jag är ju liten!!
Hahaha! Hon är min idol!

(Jag med Vilda och Myra, mina trollungar, eller snarare brorsans, Sommaren 2007, åh va brun man va!)

I kväll ska jag skjutsa D-darlingen till stan. Han ska på julbord med byggargrabbarna och jag har lovat att ställa upp som designated driver! Efter det ska jag förmodligen hitta på nåt skoj med Missy T, få se vad det blir, vi kanske tar och rockar loss lite med Rock Band, men bara om jag får sjunga, hihi, och då får grannarna passa sig!

Nu, Trevlig Helg!




Kommentarer
Postat av: Viccy

Vilka söta barn du har!



Kika gärna in på min blogg om du har tid,

Kram/ viccy

2008-11-21 @ 19:44:52
URL: http://viccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0