Shoppingdag!


Nåja, det låter bra i alla fall, men här ska det shoppas köksinredning igen, bänken är beställd och kaklet är valt, nu är det resten kvar! Efter det ska vi checka in i nya Forum Nacka där jag ska hjälpa min lille D att handla julklappar. Han ville vara ute i god tid i år så why not. Själv är jag nästan klar. Vi ska åxå köpa en ny mobil till darlingen så det blir en låång heldag i dag!
I går kväll käka vi glass och kolla på Tropic Thunnder, Ben Stillers nya film, men neee, inte alls imponerad! Jag gillade den inte. Trodde den skulle va sjukt kul men jag somna. Riktigt besviken faktiskt.
Ne nu är mina ägg kokta... Ska göra frukost på sängen till D, knäckemackor med ägg & kaviar och rivna morötter med keso. Yum Yum!

Kommentarer
Postat av: Mary

Fasen vad kul med nya köket! Och Nacka Forum har blivit HUR STORT som helst, verkar riktigt rikitgt bra där nu, dit måste vi och shoppa i mellandagsrean ;o)

2008-11-15 @ 16:20:57
URL: http://nyttliv.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0