Nya tag!



Nu ska jag sluta gråta, sluta må dåligt och sluta anklaga migsjälv! Kan inte riktigt skriva om vad som hänt än, då min bror har fått för sig att hela världen läser min blogg och det kan få allvarliga kosekvenser. Det tror jag inte riktigt på men för säkerhets skull då! Men jag tänker säga såhär mycket: Vissa människor borde få brinna i helvettet för vad de gör mot andra. Man kan inte bete sig hur faan man vill, det är inte ok. Fast jag antar att om man vet att man aldrig kommer komma längre i livet än där man är i dag så blir man rätt bitter och tar ut sin ilska på stackars ovetande människor som i sin blåögda närvaro bara försöker göra sitt bästa! En vacker dag ska jag skriva en bok om mina erfarenheter och då ska människor hängas ut! Ha! Tills dess ska jag försöka ta mig igenom dagen med ett stålsatt leende på läpparna. Tack alla underbara människor som stärkt mig på vägen, utan er hade jag inte kommit upp ur sängen. Speciell Du som fick mig att skratta för första gången på tre dagar (gillade dina dagens outfits).
I'm Back!

Kommentarer
Postat av: Tre små recept för genväg till lycka

- Be om det du vill ha - men kräv det inte.

- Acceptera vad som händer - Just nu

- Öka din kärlek - även om du inte får vad du vill ha



2008-11-27 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0