Min önskelista!

Om mindre än en månad fyller jag år och jag har en önskelista:

 

  • Digitalkamera
  • Ipod
  • löpbraller
  • konsultation och dojjor från Löplabbet
  • Ysl "Le Laque" # 37 Dark Blue
  • Styrketräningshandskar

Jag önskar mig digitalkameran och ipoden för att mina brakade ihop, Löpbrallor för att det är så skönt att träna i, dessutom är mina gamla rätt tunna och slitna. Löplabbet konsultationen är ett måste, i går var vi och träna och jag fick typ sparka av mig skorna mitt i passet och massera fötterna. Jag får nämligen kramp varje gång jag tränar, i fotsulorna, sån sjuk kramp så jag inte vet vart jag ska ta vägen och måste avbryta träningen för en stund. Har haft så i nåt år nu och det är på tiden att jag kollar mina fötter. Jag tror att jag har så mycket hålfot så att jag behöver mer stöd, eller nåt!
Le laque talar för sig självt, det är så snyggt, och träningshandskarna vill jag ha för att slippa få fula valkar från stängerna på gymmet, som förövrigt är smutsiga och äckliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0