Inget speciellt!

Har inte så mycket att blogga om känner jag. Mitt liv rullar på och veckodagarna ser ganska enformiga ut...
I dag har jag i alla fall varit på två kundmöten och träffat riktig trevliga människor. Ett möte på söder och ett i Bergshamra, käkade lite indiskt däremellan. Ute är det riktigt pissväder så nu myser jag med en kopp te på kontoret.

Snart ska jag möta upp Missy T igen och åka till SATS Globen och köra ett Muskel-pass, som jag aldrig kört förut. Det ska vara superbra med vikter, gummiband osv. Vi får se men det låter nice. I går körde Leon skiten ur oss på Body Combaten i alla fall, hur kul som hellst, men kan knappt gå i dag. Så ont i baken!

I går hade vi en av D's snickarkollegor hemma som mätte och kolla i köket. Vi ska ju göra om lite äntligen. Ny köksbänk, diskho, blandare, spis och nytt kakel ska upp och jag längtar. D har nämligen lovat mig att det ska vara klart innan min födelsedag =) Han är en prins!
Detta innebär att jag på torsdag ska få gå och shoppa inredning till köket tjohooo. Dessutom har jag övertalat mitt hjärta att ÄNTLIGEN byta ut dom gräsliga fönsterbänkarna (rosaspräcklig marmor) till Massiv Valnöt eller något annat snyggt...
Här ska det byggas =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit vad kul med nytt kök! Och att shoppa inredning går ju alltid att pyssla med ;)



Hittade en kul sida som nån på en inredningsblogg tipsade om..



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Jag har suttit och hållit på med det i typ en timme, väldigt roligt. man får inreda ett rum och sånt, och få massa tips =)



Hoppas träningen gick bra!

2008-11-11 @ 21:14:23
Postat av: Nikolina

Åh tack för tipset Sanna =) Jag kan nog slå ihjäl några timmar på detta =)

2008-11-12 @ 09:56:33
URL: http://ninanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0