Då var helgen över!



Blev ingen bio i helgen! =( Tropic Thunder gick bara kl 21.25 och det orkade vi inte vänta på, men Nya Bond rullen skulle gå kl. 19 så vi rusade ifrån söndagsmiddagen hos Mamma & Pappa för att hinna med, åkte med världens fart ut till Heron i ishalka, kom fram tio i, å så är biljetterna slut. Jäkla skit! Nästa film gick en och en halv timme senare så vi orkade inte vänta... Blev en varsin välgörande drink på Squeezed up i stället och sen sätta sig och åka hem. Så kul var det!
Nu har jag letat upp min urgamla mp3-spelara som tar typ 20 låtar, för min svindyra Samsung har lagt av för sista gången känns det som, har lämnat in den ca 6 ggr under tiden som jag haft den och nu orkar jag inte mer, nu ska jag ha mig en Ipod nästa gång. Vill verkligen lyssna på min egen musik på gymet, högt som fan, annars blir jag inte peppad nog, så jag får nöja mig med mina 20 låtar så länge.....
I morgon är det i alla fall BodyCombat som gäller igen, riktigt mördarpass!
Längtar till på torsdag, 3 doors down, fasiken va kul. På fredag är det SMFF-fest, men mer om det då =) Kanske tom en dagens outfit bild....
Nu.... lite mera Mario Cart =)


Kommentarer
Postat av: Mary

Vart ä outfit bilden dåra, snyft ;( Väntar o väntar o väntar juh...

2008-11-03 @ 12:29:26
URL: http://nyttliv.blogs.se
Postat av: Nikolina

Men den kommer ju på fredag juh, när det nalkas fest! =)

2008-11-03 @ 13:08:11
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Mary

Aaaaa dumibollen

2008-11-03 @ 14:16:52
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0