trevlig helg


Äntligen fredag. Kan säga att denna helg är mycket efterlängtad, och jag behöver verkligen helg. Det känns som veckan varit otroligt lång! I kväll blir det bara mys med darlingen, ska ladda inför min och Sköna Helenas Barcelona-Reunion i morgon kväll. Det är nämligen så att våra grabbar ska iväg på en reunion med fiske-gänget och då tyckte vi att vi skulle ha en egen. Det blir mys, kanske lite mat och en massa Sangria, yum yum!


På söndag ska jag och D-Darlingen iväg och shoppa varsin ny mobiltelfon, hihi rätt onödigt egentligen men vi e lite prylbögar båda två =) D köpte nämligen en ny för några veckor sedan som han inte e nöjd med, och jag vill bara ha en ny, men det ska bli kul att gå på jakt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0