Mode och storstad!

Är vad som snurrar mest i mitt lilla huvud just nu....

Efter en intensiv period av slit (renovering) flytt och sjukhusbesök känner jag nu att jag börjar landa i verkligheten igen, och då finns tid för både planering och dagdrömmande.


I morgon kväll ska jag äntligen gå och se "The September Issue", dokumentären om Anna Wintours (editor in chief, American Vogue) liv. Jag ser fram emot det med spänning och att det sedan blir en kväll på stan efter bion gör inte det hela sämre!

En annan sak som jag andas just nu är New York, New York!!! Jag drömmer om NY, i natt drömde jag att jag var i Sofi Fahrmans lägenhet på Manhattan och tittade ut genom fönstret och såg både frihetsguddinnan och Empire state Buildning på samma gång, jag hade världens lyckorus över att jag äntligen var där, men sen vakna jag.... jag låg i ett rosa radhus i Tyresö och det kändes inte alls lika spännande. Men jag ska åka, med eller utan sällskap och så är det bara. Jag fyller 30 snart, någon dröm måste jag ju uppfylla....

Igår hamnade jag av en slump i Kista Centrum och strosade in på Jackie (drömbutiken BTW) och blev ju kär i Acnes höga stövlar, Pistol:
 

Stod och höll i dem i ca en halvtimme och var på väg till kassan för att faktiskt köpa dem, när det slog mig...... 3500KR för ett par stövlar som jag säkerligen tröttnar på inom kort. Det är ju för fasiken min flygbiljett till NY, herregud vad håller jag på med??? Nån måtta får det ju vara, eller hur. Man kan ju faktiskt inte ha allt man ser, man måste ju få kämpa och längta efter något åxå, även fast man har råd.... ( låter som att D och hans principer krypit in och nästlat in sig hos mig). Dessutom är det nog roligare att shoppa i det stora Äpplet än i Kista Centrum, eller vad tror ni?


Puss och Kram, ses på stan... snart hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Mary

Woiiiiiiiiiiiii, wooooooo, NINA har bloggat, I LAV IT, äntligen!!!!! PUSS gurkan. Och SPARA pengarna till NY, fan, tänk efter lite nu darling, tänk dig att ha en sisådär 10-15 tusen att shoppa för där istället, shiiit vilken grej. Håller tummarna för dig! KRAM KRAM KRAM

2009-09-11 @ 09:26:39
URL: http://nyttliv.blogs.se/
Postat av: Malin/Lillpiga

Hej baby! Jag har saknat dig... Kramis

2009-09-11 @ 14:27:49
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0