Mage säljes!!

Nån som vill köpa min mage? Jag ger bort den gratis.... E så trött på att ha ont... men i natt sov jag inte en blund igen så nu e jag hemma från jobbet...igen... bra intryck!!!

Äsh jag försöker fokusera på bra saker för att inte tänka på det, men det är inte alltid så lätt...

Igår var jag och Sillen tokbusiga och skippade streetdancen och svängde av mot Skärholmen i stället. Där käka vi lunch och fika och shoppade lite... men bara lite då. Jag köpte ett par solisar och ett linne på rea och sen ett såntdära porslinsträd som man har smycken i. Jag övertalade Sillen att köpa ett doftljus för 250pix he he. men det var helt underbart. Voluspa, och gissa om jag ska jaga det over there i USA för det lär ju vara så mycket billigare där!



Nu väntar kaffekoppen ute i solskenet!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0