Min vecka!

veckan!
Här kommer en uppdatering på hur min smått hysteriska vecka ser ut ( inte för att nån kanske bryr sig men ändå =)

♥ Tre möten med diverse reklambolag/filmbolag - Ska ut å promota lite nya skivor tänkte jag =)
♥ Två luncher inbokade med gamla kollegor (lär bli fler under veckans gång)
♥ Min galna vän Vladimir fyller 31 och ska firas på något sätt
♥ Höstfest på SONY/BMG - superskoj och lär hålla på hela natten (fast det är en jobbdag iofs)
♥ Hitta tid till en myskväll med D som åker till Spanien på fredag ( förhoppningsvis torsdag, har jag lovat i alla fall)
♥ Världens bästa UTFÖRSÄLJNING på VILA som bara inte får missas (här ska det shoppas vintergarderob)
♥ Städa och laga mat hos mamma & pappa som kommer hem från Makedonien på söndag
♥ Hämta mamma & pappa på arlanda på söndag
♥ Träffa Silvike och kolla på foton från Sardinien bla.
♥ Försöka klämma in nåt träningspass häremellan.......

Det blir full rulle och nästa vecka ser ungefär lika dan ut, men sen bär det av mot södra Europa och det ska bli fasikens skönt =)



Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, herregud! Jag blev stressad och fick akut magsår bara av att läsa det där.. :-) Hur ska jag någonsin kunna börja jobba igen? Ha ha!

2008-09-22 @ 15:19:13
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Haha, jag vet, speciellt jobbigt är det när man är sådär lite PMS:ig och vädret är grått å man bara vill gömma sig under täcket =), men man ska ju inte klaga, kunde vart värre.

Kram!

2008-09-22 @ 15:27:18
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag håller med Helena, shiit vad du har grejer hela hela veckan! Är glad att min lilla kalender inte alls är sådär fullsmetad ;) Åhh jag fnular på fredan, framotebaks framotebaks, hmm...

2008-09-23 @ 07:25:03
URL: http://nyttliv.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0