snipp snapp snut...

nu var den underbart goda sagan slut.....

fasiken, lyckades klämma i mig hela chokladkakan på bara några dar, känner mig som en junkie, behöver mer....

Har precis kommit hem från en tripp till Centrum med Sillen, hon skulle till apoteket och jag passade på att hänka, (hahaha var nog 13 år sen minst jag sa så, hänka) och göra lite ärenden jag med, som att hämta ett paket från Only, hiihii, (nu har jag världens mysigaste dunjacka). Sillen käka glass på Ben&Jerrys (som öppnat en hel glassbar i Tyresö Centrum) men jag fick inte i mig något, mådde illa som bara den. Det blev till att åka hem ganska fort, då jag kände att febern börja stiga igen... Nu ska jag däcka i soffan och kolla på "Du är vad du äter" samtidigt som jag smäller i mig dagens portion med köttbullar & gräddsås från "gooh"


Däckad!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Surt att bli sjuk nu och fan vad fint det ser ut att bli i köket! Mer bilder! :) Kram!

2008-12-18 @ 20:32:49
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0