Lördag i vårt liv!


I dag är en speciell dag, nämligen Kierans lilla kusin Bonnies namngivelsedag. I dag fick hon sitt namn Bonnie Marie Börjesson och vi har varti på kalas. Supergod mat och mycket mysigt familjehäng. Bonnie själv var stjärnan som vanligt, så himla fin och söt och alltid med världens största leende på läpparna. ♥♥♥
Tyvärr blev pappan ivägsläpad på en hemlig svensexa i efterhand mitt i myset men Rätt åt han när han ser ut som han gör =P.

 Lilla Kieran sov sig igenom hela kalaset och vaknade till liv lagom till när vi skulle åka... Han höll sig vaken en stund i bilen och vi tog oss vidare hem till kompis Sillen på fika och häng... Sillen är gravid och Kieran ser fram emot en ny kompis. Tyvärr sov han sig igenom även detta häng, tröttmössan!



Nu sitter jag här hemma själv. Bebis sover igen sedan ett par timmar tillbaks och jag har hängt med datorn, popcorn & godisskålen, läst favvobloggar och myst för migsjälv. Men nu saknar jag bebis för mycket och tycker synd om han som ligger på övervåningen själv och sover så det är dax för mig att joina honom....

I morgon är det mors dag så det blir häng hos mor på dagen, svärmor på kvällen och däremellan kanske Kirre hittar på nåt åt sin mor =P Mannen är tyvärr borta på fiske....

God natt på er, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0