Better be good!

Har haft min fiiina Mary J hemma hos mig det senaste dygnet och tiden går alltid för fort när min kära vän är här.  Blir alltid lite ledsen när hon åker för hon bor för långt bort från mig och jag vill ha henne här hela tiden. Vi hann i alla fall mysa en liten stund och vi hann även med en promenad ner till Tyresö Centrum och en snabbshopping på Kicks.
Jag har varit i stort behov av en ny Mascara ett tag nu och jag gillar vattenfast! Den sitter bättre och blir så mycket snyggare på nåt vis! Brukar i vanliga fall använda en från Mabelline men fick tipset om en från Kanebo som ska vara grym.


38 grader heter den och det är allt man tydligen behöver... Varmt vatten för att tvätta av den... vi får se. Som sagt "Better be good" till priset av 305kr!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Hej familjen!

Jag har oxå hört att den är bra men inte vågat testa den än! När du testat berätta gärna hur du tycker den va! Kramar

2011-05-26 @ 16:33:05
URL: http://avigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0