Statusuppdatering!

Inte mycket skrivet på ett tag men det har gått i ett härhemma... Allt började så bra när vi skulle åka på semester en vecka i skärgården... Ljusterö, skitmysigt men skitväder... Kirre blev sjuk, jag blev sjuk... kom hem... jag blev ännu sjukare... åkte på mjölkstockning, åkte på halsfluss...... suck...... börjar bli bättre men nu är mannen toksjuk....
Anyways tog jag mig ut på promenad och lite shopping igår... var tvungen till att köpa lite till lillen som är mellan två storlekar och passade på att träffa en av mina fina mammor.....
I dag har det varit mammamys igen, onlineshopping och påtning i trädgården.....
Så var denna supertråkiga uppdatering slut.... nu ska jag ta och sola i stället! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0