Mammapengen spenderad...

... förmodligen barnbidraget åxå, men en lycklig mamma som stillat sitt shoppingbegär något sånär i alla fall. Dagen har spenderats i Sickla köpkvarter med två av mina fina mammor, Noras mamma och Ninas mamma. Sickla är grymt när man har små bebbar, många amnings och skötrum, bra med space och bra affärer! Eftersom jag hade turen (!) att Kieran sov nästan hela tiden kunde jag spendera mycket tid och pengar i affärerna!! Det blev en hel del sommarlinnen, en klarröd byxkjol och lite annat smått och gott. Lillen fick sig lite kortärmade bodys och kortärmade pyjamas! Sjukt bra priser med hela 30% på alla kläder på Åhléns och en massa reor.  Vi hann både käka lunch och fika.. appropå fika så försökte jag mobilblogga i dag men inget inlägg har kommit fram efter kl 12.00, mycket störigt!!!

Kläderna jag köpte, lite fick tyvärr åka i tillbakahögen!!

Parfymen från  Biotherm har jag laddat för sedan förra sommaren när den kom ut.. Scrub och Lotion från HM, bara för att jag äääääääälskar kokos om någon missat det.... vill bada i skiten!

Lillens kläder kommer utt vid senare tillfälle... hann redan tvätta dem så de hänger ute på verandan och luktar till sig gotta på tork!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0